Hadise 'O Ses Türkiye'de Hüngür Hüngür Ağladı

Star TV ekranlarında yayınlanan 'O Ses Türkiye'ye katılan 17 yaşındaki Soner, hayat hikayesiyle Hadise'yi ağlattı.

'O Ses Türkiye'nin dün akşam yayınlanan bölümüne, Tekirdağ Malkara'dan yarışmaya katılan 17 yaşındaki Soner Kıp damga vurdu. Gösterdiği performansla jüriyi etkilemeyi başaran Soner'in hayat hikayesi Acun Ilıcalı'nın ailesiyle ilgili sorular sormasıyla ortaya çıktı.

HAYAT HİKAYESİ YÜREK BURKTU

Şarkısı bittikten sonra kendisini tanıtmaya başlayan Soner, babasının gırtlak kanseri olduğunu ve ailesini geçindirmek için çalışması gerektiğini söyledi. Acun Ilıcalı'nın, ''Nasıl geçiniyorsunuz?'' sorusuna, "Kardeşlerden eve kim ne getirirse onunla geçimimizi sağlıyoruz. Ben de şarkı söyleyerek eve katkıda bulunuyorum." şeklinde cevap verdi.

Bu video Adobe Flash Player'ın son sürümünü gerektirmektedir.

Adobe Flash Player'ın son sürümünü indirin.

HADİSE DAYANAMADI, AĞLADI

Babası gırtlak kanseri olan ve çalışması gereken Soner'in hikayesini dinleyen Hadise, duygusal anlar yaşadı.

Soner'in yaşadığını kendi hayat hikayesine benzeten Hadise, ''O günleri "15-16 yaşındayken aynısını ben de yaşadım. Fakir bir aile değildik ama çok çalıştım. Okulumu kendim hallettim. Anneme ilk sözleşmemi imzaladığımda söz verdim. Anne sana güzel bir ev alacağım, mutfağı senin istediğin gibi olacak dedim. O yüzden duygulandım, seni anlıyorum. Bir anne için çalışmak ne demek biliyorum. Eminim sen de okumak istiyorsun ama çalışmak zorundasın. Biz de butona basarak sana yardımcı olmak istiyoruz. Sen şimdiden şampiyonsun benim gözümde" dedi.

Hadise'nin bu açıklamalarından sonra genç yarışmacı Soner Hadise'nin takımında olmayı istedi.

Yorumlar