Trabzonspor için yeni stad projesi

Varyap Yönetim Kurulu Başkanı Süleyman Varlıbaş, Trabzon'da yapılacak Akyazı Spor ve Kültür Kompleksi Projesi'yle ilgili olarak, ''Yeni stadın ihalesi bize kısmet olursa, Trabzonspor camiasına dünyanın imreneceği bir stadı teslim etmek isterim'' dedi.

Şu ana kadar başlattıkları bütün projeleri başarıyla tamamladıklarını ifade eden Varlıbaş, bunlardan birisinin de Türk Telekom Arena Stadı olduğunu ifade etti.

Seyrantepe'deki stadın, Başbakan Recep Tayyip Erdoğan ile eski TOKİ Başkanı Erdoğan Bayraktar'ın pratik çözüm önerileriyle tamamlandığını vurgulayan Varlıbaş, şöyle devam etti:

''Türk Telekom Arena Stadı'nın tamamlanması için teklif verdik ve iş bize kaldı. İşe başladığımızda Trabzonlu hemşehrilerimden beklemediğim bir tepki aldım. Sanki, 'Trabzonspor'un stadını yap' diye teklif gelmiş de ben kabul etmeyip Galatasaray'ın stadını yapıyormuşum gibi tepkiyle karşılaştım. İnsanlardan, 'bizim stadı neden yapmıyorsun da Galatasaray'ın stadını yapıyorsun' diye mesajlar aldım. O zamanlar Trabzonspor'un stadı gündemde değildi ama şimdi o proje başladı ve ben de bu işe talibim. Eski TOKİ Başkanı ve AK Parti Trabzon Milletvekili adayı Erdoğan Bayraktar bu projeyi artık daha yakından takip ediyor. Projenin en kısa sürede tamamlanacağına inanıyorum.''

Böylesine büyük bir proje ile anılmak istediğini vurgulayan Varlıbaş, ''Yeni stadın ihalesi bize kısmet olursa, Trabzonspor camiasına dünyanın imreneceği bir stadı teslim etmek isterim'' diye konuştu.

Başbakanlık Toplu Konut İdaresi Başkanlığı (TOKİ) tarafından yaptırılacak projede, 40 bin kişilik stadyum, spor tesisleri ve idari binalar ile sosyal tesisler de yer alacak. Karadeniz üzerine yapılacak kompleks için 800 bin metrekarelik alanın dolgu yapılması hedefleniyor.

Ozkanin - Star

Yorumlar