Facebook'ta Arkadaşlık İsteği Gönderen Kız !

o : …

x : gerçekten saol yane..

o : …

x : isim neydi bu arada?

o : merhaba. tanışabiliyor ihtimalimize karşı kabul ettim, fakat facebookta isim soracak bi insanı tanımadığımı farkettim şu an.

x : ehihihi. ay ben muhabbet olsun diye yani =) yoksa tabiiki görüyorum ismini.

o : pekii, o halde siliyor ve mutlu mesut günler diliyorum.


x arkadaşlık isteği yolladı


kabul et – ağzığan vur(clickkkk)


şopbadanak giriş : biraz taviz verdiğinizde, gelecekte beyninizin bafileneceğine dair imzayı attığınız arkadaşlık için edilen teşekkür cümlesidir.


facebook’un amacı neydi lan? ilkokul arkadaşlarını bulup, güzelleşmiş olanlarıylan iyice bi sevişmek değil miydi abisi? neydi lan, bi şeydi ama unuttum şimdi bak.


gaye diye bi kız bu, çokca kez yüzüne de söyledim yapma etme eyleme, sevmem agresif kişiliğimi ön plana çıkartırım böyle şeylerde diye, dinlemedi.


abi saçma sapan bi grup açtım zamanında, facebook facebook iken böyle, grup falan kimselerde yok o zaman, açmayı keşfetmemiş milletimiz henüz. neysem orda yaklaşık 500 üyem oldu, arada bayram mesajı falan atardım mass pm olaraktan. cevâben gülerler, beni de bir güzel mübareklerlerdi. yine onlardan biriydi gaye, böyle esmer böyyük yanaklı.


sildim ettim, engelledim, arkadaşının hesabından mesaj attı, okeyto=) dedim, no pırablımdı hayat for me, sen hiç çüki tuttun mi?


başa bela olan kızlar vardır ya, ne yaparsan yap gitmezler senden. söversin, döversin(eğer hayvansan), tatlı dille siktir git dersin yine gitmez. hah işte onlardandın sen a be gamzeli gaye. beli de gamzesiz gaye. bi kaç kere “nbr? i u, me 2″ kalıbıylan konuştuktan sonra yaklaşık 1-2 ay boyunca hiç konuşmadık hatunla. niye konuşalım ki? neyi konuşalım!?



1-2 ay sonra;

g : obje naber =)

o : iyi senden

g : iyi. özledim seni yha =)

o : hım peki

g : sen buraya arada gelirdin değil mi? öyle demiştin

o : eh yani bazen

g : ya ben senle çok görüşmek istiyorum!

o : niye?

g : bilmem.



tırsıttım o sıra. neyse abi kızdır, zor günde lazımdır abazan mantığıylan defedemedim hatunu. ta ki hayatıma birini dahil etme fikrine kadar.



g : yani ne bileyim çok başkasın. çekicisin =)

o : pardon da nerem çekici ve çok başka olduğumu nerden biliyosun? doğru dürüst konuşmadık bile. facebook bura lan

g : belki de o yüzden =) etrafımdaki erkekler hep konuşur ben susarım, ama sen.. hep susuyorsun.

o : yaşam kaynağıdır su, o olmadan olmaz.

g : ney?

o : hidrojen oksijen falan. neyse ben dışarı kaçtım, çauv.

g : görşrz öptm =)



ertesi gün;



g : obje?

g : naber dicektim ama meşgulsun sanırım

g : mesajlarım gelmiyo mu =(

g : ya niye cevap vermiyosun ;’(

“kişiyi engelle”



2 hafta sonra;



g : diğer hesabımda bi problem var, sana mesaj atamıyorum. yeni hesap aldım, seninle konuşmak için =)

“kişiyi engelle”



3 gün sonra;



g : ya anlamıyorumki bozuldu bence bu facebook =(



bigün kuzenleykene, kuzenin çık lan ben konuşim az taşak geçem hatunla teklifi reddedilmez. içerde tv izlenirkene kuzen benim hesabımdan gayet geyikleşir hatunla, numaralar verilir(benim numaram ama!?). ankarada görüşülmek üzre plan yapılır.



olaylar bi şekilde gelişir ve bi kaç günlük ankara gezisinde kızla görüşülme kararı alınır. ama fakat lakin ve because, muhterem kişilik gaye’yi kankaya ayarlayıp ortamdan uzaklaşma durumu söz konusudur. böylelikle hem kızdan kurtulunacak hem de kanka durumdan yararlandırılacaktır.



o : abi bak şimdi, çok rehin ama kız öyle çok kendini gösterme. aşık maşık olur birden, ya da göster lan? he göster bence.

k : ya sen orasını bana bırak, gelsin de bi.

o : okeyto, ben 2 bira çaktıktan sonra acilen gitmek zorunda kalıcam. kız zaten sizin semtte oturuyo, artık birlikte mi dönersiniz, yoksa bırakır mısın sana kalmış tamam mı?

k : tağam tağam.



yarım saat sora;



o : ehehe iyi de niye kınadın ki abi, dark havuçla sunulur. ya da ben öyle sevdiğim için öyle sunulsun istiyorum

k : valla ben ilk defa duydum.

o : yok lan öyle valla. ama diğer mevzu iyiydi ha ahaha

k : ahahah sorma lan

o : sen niye hiç konuşmuyosun gaye?

g : siz çok güzel konuşuyodunuz, çok tatlısın izliyodum sizi.



[japon çizgi film karakterlerin alnından boşalan büyük ter damlacığı iner soğuk soğuk]



o : ha evet tabii. bi şey iç? su içtin sadece.

g : yok çok iyi böyle.

k : yav ben bi lavaboya gideyim.

o : git git.

o : hatta dur ben de bir kül tablası getireyim.



lavabo önü;



o : ben gidiyom amınım

k : şimdi mi?

o : hea. abi sıkıldım baydı yani

k : pekii



o : gaye şimdi ben ayda yılda bir geldiğim için burda görmek zorunda olduğum akrabalarım oluyor ve yarın da gideceğim için zorunluluğumu yerine getirme zorunluluğu içerisinde, sizden ayrılmak zorunda kalıyorum.

g : yaa gitmesen

o : zorundayım, zordayım, dardayım eeyyy aneyyy aneyyy



neyse bi şekilde kaçızladık, 1 hafta sonrasına geldik;



k : abi kız sana beni sordu. neyse buluştuk konuşmak için falan, tam eve bırakıcam, arabada bakıştık. öpüştük falan

o : hadi ya? e güzel abi. tamam işte bunu istiyodum

k : nası lan?

o : abi sana kalmışş

yarım saat sonra gaye’den telefon gelir ve durumu itiraf eder. bunu midemin kaldıramadığını söyledikten hemen sonra, telefon numaramı silmesi rica olunur ve görüşmemek üzre telefon kapatılır.



ama bitmez! gaye eziyeti bitmez. 7 ceddime nerden ulaşabildiyse ulaşır ve yeni facebook hesapları ve msn adresleriyle, hatta ve hatta aynı şebekedeki gsm operatörleriyle çıkar karşıma.



g : neden bana böyle davranıyosun yani istemiyosan söyle.

o : istemiyorum. ya benim sevgilim var gaye, aşığım ben. hatta şey sözlüyüz biz.

g : ben sevgili olalım demiyorumki.

o : ama bu haldeyken konuşmamız normal değil, yani kusra bakma bence sen hiç beni tanımamış gibin devam et yaşamaya. ben de öyle yapim. olur mu?

g : olmaz.

o : niye?

g : sen çok başkasın.

o : evet çok başkayım. bak anlatayım ıssız adamı izledin mi?

g : evet izledim.

o : hah işte. ıssız adam benim. siker atarım allaama, işim olmaz ikinci kez. o kızlardan biri mi olmak istiyosun?

g : yha ne sanıyosun benii. hayır tabii ki ama senle konuşmamayı düşünemiyorum.

o : hay anasını ya

g : filmden konuşmak ister misin?

o : gaye’cim, evlencez biz. lütfen ya. daha fazla hayvanileşmek istemiyorum sana karşı

g : ya işte bu yönünü seviyorum. hep bi kibarlık var içinde

o : hay yönüne soktumununun!

g : efendim?



> görüp görebileceğiniz en soğuk, en zahiri ve en duygusuz ilişkileri başlatacak olan sikimsonik cümle. aşk, sevgi, bağlılık gibi yüce kavramları asla yaşamamış ve filmlerden aldığı kadariyle karnını doyurmuş bünyenin size yavşamaya başladığı ilk cümledir aynı vakit.

niye anlattım bilemedim, neyse göy kotune..

Yorumlar