Evinde 6 bin 788 bira kutusu var ama içi boş!

Milyonlarca adamın hayali olsa gerek, birayla dolu bir evde yaşamak! Aynısı bizim evde mevcut bi’ tane. Marketten üç bira almazsa içi rahat etmeyecek. Kızgınlıkla karışık duyguarla sorduğumda bana verdiği cevap açık ve net: ‘O gün içmeyecek olsam bile evde bulunmaları bana iyi geliyor.’
Tanrımmm! Nasıl bir mantık… Bir keresinde yine böyle bira alırken ona ‘Gel bira içme bu gece’ deme gafletinde bulundum. O zaman da cevap açık ve netti: ‘Daha iyi bir önerin?’
Valla yok. Var da yok! Ben adama ne önerirsem önereyim mutlaka bira üstün çıkacak. Onun kafası bu şekilde kodlandıysa Scarlett Johansson bile olsam değiştiremem.
Neyse ‘sevgili’ ve ‘içki’ muhabbetini bir kenarda tutup asıl habere geçiyorum. Ne demiştik; ‘milyonlarca adamın hayali birayla dolu bir evde yaşamak olsa gerek!’

Bankacı Nick West, tam 35 yıldır bira kutusu biriktiren bir ‘deli’! Ona koleksiyoner demek belki daha doğru ama 6 bin 788 bira kutusuyla renklenmiş raflarını görünce insan, bu adamın kafayı yediğini düşünmeden edemiyor.
İngiltere’de Kuzey Somerset’te yaşayan West, biriktirdiği yüzlerce marka bira kutusunu gururla gösteriyor. Biriktirmeye ilk olarak gri Heineken kutusuyla başlamış. Ama Nick’in evinde şimdiye kadar hiç içmediğiniz, görmediğiniz biraları ‘seyretmek’ mümkün tabii. Karısı da bu koleksiyondan şikayetçi görünmüyor. Hatta ilk hediyelerden birini o vermiş kocasına…
Bizim evde de birkaç içki şişesi mevcut… İçleri boş, tipleri yaşlı. Atmıyorum tabii, ne atayım. Sorsam, bunlar boş şişe, neden burada, cevap açık ve net olur. Hiiiç uğraşamam…
O zaman ‘Bay Sevgili’ aracılığıyla: (Youtube’u çalışanlara…)

Yorumlar